RYANLAUN ๑

从天际而来,为随你而去

我不是公主 我没有马车 没有父母 更没有嫁妆 我甚至不知道我还能不能穿上那只水晶鞋
但是... 如果我还能穿上它... 你会接受这个真实的我吗 一个爱着你的乡下女孩

I'm no princess. I have no carriage, no parents, and no dowry. I do not even know if that beautiful slipper will fit.
But... if it does... will you take me as I am? An honest country girl who loves you.

评论 ( 2 )
热度 ( 70 )
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© RYANLAUN ๑ | Powered by LOFTER