RYANLAUN ๑

从天际而来,为随你而去

"那一刻我觉得我不是我自己 不是说那样不好
我只是觉得我好像离开了我的躯壳
有时候有的人会和我有眼神接触
比如公交售票员  或者要找钱的人  
我都会惊讶  
竟然有人真的能看到我  
这让我内心有些许安慰  
这是麻木的好处 脱离了一切
这样合理吗?"

"I feel so not myself at the moment. Not in a bad way.
I just feel outside of my own life, somehow.
Sometimes someone will make eye contact with me,
Like a bus conductor Or a person looking for change.
And I'll feel shocked that anyone can actually see me.
And there's something comforting about it.
Something good about feeling sort of numb,
Detached from it all. Does that make sense?"

ep05~ep09

评论
热度 ( 38 )
  1. 共2人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© RYANLAUN ๑ | Powered by LOFTER